produkcja pomyslowych filmow reklamowych

Rola scenariusza w filmach reklamowych

Wbrew pozorom, filmy reklamowe czy filmy promocyjne muszą mieć scenariusz, i to atrakcyjny dla odbiorcy. Rozpoczęcie pisania powinny poprzedzić następujące pytania: Czy rozumiem branżę, w której chcę się udzielać? Czy znam czynniki, które ją kształtują? Potencjalne zagrożenia i szanse? Filmy promocyjne są kierowane do konkretnej grupy odbiorców w konkretnej branży – powyższe realia muszą więc być znane.

Ponadto filmy reklamowe powinny zawierać scenariusz wyraźnie prezentujący korzyści z reklamowanego produktu lub usługi. Potencjalny klient po prostu musi wiedzieć, dlaczego zdecydować się na naszą ofertę, dlaczego jesteśmy lepsi od konkurencji itd. Upewnijmy się też, że język, którym się posługujemy, to ten sam język, którym posługuje się nasz klient. W ten sposób wzbudzimy do siebie zaufanie i pokażemy, że rozumiemy. Na koniec wreszcie – scenariusz powinien zawierać wyłącznie najistotniejsze informacje na temat naszego produktu. Mówiąc potocznie, same konkrety!

Produkcja filmowa to dziedzina, która stale się rozwija, dlatego warto upewnić się też, czy w danym momencie nie obowiązują jakieś nowe trendy. I tak np. w ostatnich latach sporym zainteresowaniem zaczęły cieszyć się filmy typu freestyle, tzn. z pewnym odgórnym schematem, ale bez scenariusza (nie bez znaczenia była tu zapewne rola, jaką wywiera na świat reklamy Internet).

Jasno więc widać, że produkcja filmowa obejmująca filmy reklamowe powinna być wykonywana przez fachowców z branży zarówno filmowej jak i reklamowej. W Krakowie takie pomysłowe i twórcze filmy promocyjne możemy powierzyć do realizacji firmie Grandfox.pl. Oglądając ich dotychczasowe filmy reklamowe można spodziewać się zadowolenia z efektów ich pracy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *